Ватиканський відеоролик про міграцію отримав міжнародну премію

18.06.2018 20:53 9

Кампанія Святого Престолу щодо мігрантів та біженців отримала нагороду "Найкраща соціальна стратегія" на Publifestival (Міжнарожному фестивалі соціальної реклами) в Мадриді, інформує Радіо Ватикану.

Явище міграції і трагедія тисяч мігрантів і біженців, змушених втікати від воєн, голоду, переслідувань і природних катаклізмів, спричинених змінами клімату – про це йде мова в короткому відеоролику, що отримав нагороду за «Найкращу соціальну стратегію» на 12-му Міжнародному фестивалі соціальної реклами в Мадриді, відомого під назвою «Publifestival», що відбувся в Мадриді 15 червня 2018 р. Таким чином, увага Святого Престолу до знедолених і заклик Папи Франциска до допомоги їм, стали прикладом сприяння позитивним соціальним перетворенням через маркетинг.

Відеоролик виготовила агенція «La Machi. Communication for Good Causes» на замовлення Відділу з питань мігрантів і біженців Дикастерії сприяння цілісному людському розвиткові. У ролику, що триває 3,5 хвилин, Святіший Отець пояснює чотири основні дії – приймати, захищати, підтримувати й інтегрувати – до яких він закликає уряди, організації і всіх людей для того, аби відповісти на виклик міграції.

Відео перекладене 30-ма мовами.

Ссылка на первоисточник: https://risu.org.ua/ua/index/all_news/catholics/vatikan/71500/

Следующая новость
Предыдущая новость

В УАПЦ нова криза: Буковинська єпархія припинила поминання предстоятеля Конвекционные печи: полезный аксессуар на любой кухне Сотни видов напольного покрытия от мировых брендов Последние новости Кыргызстана на manas.news История и первые «шаги» телешоу Дом 2

Публикации