Японська компанія Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій – християнства, ісламу, юдаїзму та буддизму.
Як повідомляє Islam-today з посиланням на «Ансар», персонажі нового відеоролика – священик, імам, рабин і буддійський монах – поспішають на так званий Супербоул – фінальний матч за звання чемпіона Національної футбольної ліги, який у США є чи не головною спортивною подією року.
Спочатку за кермо пікапа Toyota Tundra сідає рабин. Він під'їжджає до церкви, звідки забирає священика.
Потім вони їдуть до мечеті, звідки забирають імама і, нарешті, до них підсідає буддійський чернець.
Примітно, що ролик не всім припав до душі. Так, представники індуїстського духовенства Індії образились, що в ролику немає їх представника.
Ссылка на первоисточник: https://risu.org.ua/ua/index/all_news/world_news/70024/