Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій

08.02.2018 13:34 54

Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій

Японська компанія Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій – християнства, ісламу, юдаїзму та буддизму.

Як повідомляє Islam-today з посиланням на «Ансар», персонажі нового відеоролика – священик, імам, рабин і буддійський монах – поспішають на так званий Супербоул – фінальний матч за звання чемпіона Національної футбольної ліги, який у США є чи не головною спортивною подією року.

Спочатку за кермо пікапа Toyota Tundra сідає рабин. Він під'їжджає до церкви, звідки забирає священика.

Потім вони їдуть до мечеті, звідки забирають імама і, нарешті, до них підсідає буддійський чернець.

Примітно, що ролик не всім припав до душі. Так, представники індуїстського духовенства Індії образились, що в ролику немає їх представника.

Ссылка на первоисточник: https://risu.org.ua/ua/index/all_news/world_news/70024/

Следующая новость
Предыдущая новость

SMM продвижение Греко-католицький священик ініціював клуб любителів-мотоциклістів і став членом Товариства байкерів-священиків Угорщини Светодиодные лампы Эдисона – новинка с ретро дизайном Азартный отдых в казино Вулкан с круглосуточным доступом Инвестиции в новую нейронную сеть SMO Coin

Публикации