Крім того, 31% населення жертвували кошти або речі напряму тим, кому вони потрібні, 21% - волонтерам, що збирають кошти для інших, 19% - церкві або іншим релігійним організаціям і тільки 6% - благодійним організаціям, а також 2% - громадським організаціям та 1% - міжнародним організаціям. 56% населення віддавали готівку, 32% - жертвували речі, 23% - кидали кошти в скриньку і лише 6% робили переказ через банк, а 5% - онлайн.
Щодо найзручніших способів робити пожертви, 50% населення зазначили, що їм зручно віддавати готівку, 34% - жертвувати речі, 19% - кидати готівку в скриньку і тільки 9% зазначили як зручний переказ через банк і 6% переказ онлайн. Переконання, що гроші дійдуть до тих, хто їх потребує, особисте знайомство з людьми у скруті, гострота соціальної проблеми, прозорість діяльності і звітності організації є основними мотиваційними факторами пожертв.
Утримують людей від участі в благодійності, крім нестачі коштів, також недовіра до отримувачів допомоги та невіра в те, що їхня пожертва може змінити ситуацію.
Опитування було проведено на замовлення Фонду родини Загорій серед 1 тисячі громадян України у містах з населенням більше 50 тис. мешканців. Польовий етап досліджень тривав з 17 січня до 6 лютого 2018 року. Польові роботи проведені GfK Ukraine.
Фото Facebook