Книгарнями у Львові нікого не здивуєш — книга стала ледь не брендом міста Лева. Однак такої, як онлайн-книгарня "Буківничка", однозначно ще не було.
"Взагалі, я мрію, щоб в Україні більше читали, — зізнається засновник "Буківнички" Петро Ткачишин, — людям малозабезпеченим не по кишені купляти книги, а ми можемо їм допомогти".
"Буківничка" працює за принципом 1+1: щоразу, коли ви купляєте книгу, інша йде на благодійність. Книги ж отримують від добродіїв — будь-хто охочий може віддати свої книги і бути певним, що вони комусь допоможуть або ж навіть зміняють життя.
«Ідея Буківнички зародилася на лекції Мирослава Мариновича під час відкриття Центру Шептицького, — розповідає власник соціальної книгарні. — Пан Мирослав розповідав про принцип позитивної суми в діяльності Шептицького і що його можна вважати зачинателем соціального підприємництва в Україні. Для мене Буківничка — це можливість робити добро. І цінності, на яких ми творили "Буківничку" — це власне християнські цінності».
Подібних проектів в Україні поки що не було. За словами засновника, цю схему "Буківничка" запозичила з американської компанії "Better World Books". У них місія долати неграмотність в усьому світі. Місія "Буківнички" — допомогти дітям у кризових ситуаціях.
"В Україні часто відбуваються благодійні збірки книг, — говорить пан Петро, — ми ж вирішили працювати на постійній основі. Саме тому вибрали модель не благодійності, а підприємництва. Це бізнес, який має благодійну мету".
Книги майже щомісяця знаходять нових власників — це діти воїнів АТО, сироти, в’язні колоній для неповнолітніх. На разі дітям передано близько 300 книг.
З "Буківничкою" співпрацюють різні громадські та волонтерські організації, через посередництво яких книги дістаються тим, хто їх дійсно потребує.
А для заохочування покупців книг книгарня має цікаві пропозиції: наприклад, можна купити книгу наосліп, яка стане справжнім сюрпризом, або ж оформити підписку та щомісяця отримувати книги на вибрану тематику.
А щоб збільшити продажі книг, а отже і збільшити допомогу дітям в кризових ситуаціях, "Буківничка" розпочала нову кампанію зі збору коштів для створення окремого сайту. Кампанія розпочалася 26 вересня і триватиме 20 днів. Зібрати потрібно 25 тисяч гривень.
Усі, кому близька ця ідея, або хто хоче допомогти дітям, може долучитися до збору коштів за посиланням: biggggidea.com/project/bukivnichka-knizhkove-sotsialne-pidpriemstvo/
За словами Петра Ткачишина, для жертводавця це займе не більше хвилини, зате допоможе змінити чиєсь життя на краще.
Ссылка на первоисточник: https://risu.org.ua/ua/index/exclusive/kaleidoscope/77332/