«Чому важливо, щоб не тільки їжа, а й косметика була халяльна?». Саме цю тему висвітлив у своїй лекції імам мечеті Ісламського культурного центру м. Суми Рустам Хуснутдінов, зацікавивши не тільки відвідувачів, а й торгових представників — щоб допомогти їм зрозуміти особливості халяльних товарів і якнайкраще презентувати їх мусульманській аудиторії.
Насправді «халяль», як зазначають мусульмани, — це певні норми, стосовні до всіх царин життя. Всякий товар чи послуга мають свої критерії халяльності, але загальний принцип — щоб це було не гріховним, а чистим та справедливим. Зрештою, халяльність усього, що купує людина, особисто для неї визначається також способом заробітку: чи в дозволений, не гріховний, спосіб вона заробила кошти, що витрачає на халяльні товари та послуги.
Товари з позначкою «халяль» часто шукають не самі мусульмани, а й люди іншої віри. Дослідження показують, що 75% європейських покупців, незалежно від віровизнання, готові заплатити на 10% більше за ринкову ціну, якщо це продукцію вищої якості, — саме за таку справедливо вважають «халяль». Багато хто, дізнавшись від знайомих мусульман про високі вимоги стандарту та особисто оцінивши продукцію, купує халяльне з міркувань здорового, якісного та свідомого споживання.