Цього року на конкурс було подано 250 заявок, до участі допустили 70, а в фіналі за звання кращих у різних номінаціях боролися 30 дизайнерів. Колекції оцінювалися за такими критеріями, як оригінальність ідеї, стилістика образу, вибір тканини, якість обробки, потенційна затребуваність fashion-продукту, відповідність запитам часу на ринках України та світу, цілісність колекції. Також кожен дизайнер «захищав» свою колекцію, відповідаючи на запитання членів журі.
Створена Катериною Євдокимовою торгова марка Katrin Kym — перший український бренд сучасного мусульманського одягу, що поєднує традиції Сходу і ритм сучасного міста. Кожен комплект убрань з продемонстрованої на подіумі колекції ділового одягу для мусульманок «Ev-а» задуманий нею і втілений в суворій відповідності до вимог шаріату.
Срібний призер конкурсу, крім морального задоволення і визнання у світі моди, отримала і цілком матеріальні призи: один із партнерів заходу, виробник тканин, надав їй 30-відсоткову знижку на придбання його продукції, один із найбільших столичних торгових центрів запропонував 25% знижки на оренду торгових площ, а ТЦ «Променада», де, власне, і проводився фінал конкурсу, взагалі не братиме плату за оренду точки реалізації протягом двох місяців. А один з модних б’юті-салонів Києва готовий обслуговувати Катерину безкоштовно.
Українські та зарубіжні ЗМІ раніше вже виявляли інтерес до Катерини Євдокимової та її робіт. Вона ставала героїнею радіопередач (причому і на християнському «Воскресіння. Живе радіо»), про неї згадувало спеціалізоване видання IZUM, «Іслам в Україні» також неодноразово писав про неї, їй присвячували публікації Ансар, IslamNews та інші.