Запрошений баптистами у Луцьк офіцер Ордену Британської імперії навчає волинських педагогів мотивувати дітей до навчання

30.11.2017 15:36 6

Запрошений баптистами у Луцьк офіцер Ордену Британської імперії навчає волинських педагогів мотивувати дітей до навчання

Семінар для освітян за участю Роджера Брінда у Луцьку відбувся не вперше. Приватна спеціалізована загальноосвітня школа «Скарбниця мудрості» уже втретє ініціює проведення подібного заходу. Послухати спікера такого рівня прийшло більше 70 працівників дошкільних навчальних закладів, початкової шкільної освіти, маленьких шкіл, дитячих розвиваючих центрів.
Роджер Брінд розповів присутнім про важливість взаємодії навчального закладу та домівки. «Надзвичайно важливими є стосунки родини зі школою. Одне і друге – місце, де дитина навчається. Дуже часто те, що дитина дізнається вдома, конфліктує з тим, що вона дізнається у школі. Тому, варто пильнувати зберігати позитивну характеристику стосунків між батьками та навчальним закладом», – зауважив спікер. Він спонукав вчителів шукати різні підходи та методи для залучення батьків до навчального процесу.
Звернувшись до досліджень швейцарського психолога й філософа Жана Піаже про чотири етапи розвитку дитини, Роджер Брінд зосередив свій виклад на так званому доопераційному періоді. «Коли дитина на цьому етапі пізнає та досліджує оточуючий світ, вона зосереджена на собі, їй притаманний дитячий егоцентризм. Цей момент є надзвичайно важливим для нас, як для вчителів», – відмітив доповідач.
Зазначалося, що Уельс, Шотландія та Північна Ірландія однаково прийшли до рішення сконцентрувати увагу на початковій ланці освіти. На думку спікера, найкращі вчителі країни повинні навчати наймолодших дітей.
«Якщо закласти добрий фундамент в освіті дітей, подальші етапи навчання даватимуться їм набагато легше й вони матимуть успішні результати в майбутньому», − вважає Роджер Брінд.
Дослідження показують: для того, щоб діти мали успіх у навчанні, вони повинні бути максимально залучені в цей процес, тобто бути активними учасниками, а не пасивними слухачами. Спікер зауважив, що учні поділяються на три типи: візуальні учні, аудіальні учні та кінестатичні учні. «Кожна дитина індивідуальна − вони всі виглядають по-різному, і немає дітей, які б навчалися однаковим чином. Кожен має свій бажаний стиль навчання. В процесі занять варто ці стилі поєднувати. Також потрібно враховувати і індивідуальні проблеми дитини, наприклад, такі як амбідекстрія, ліворукість, емоційні та домашні проблеми. Все це суттєво впливає на формування відповідного навчального плану», – сказав доповідач.

Источник

Следующая новость
Предыдущая новость

Качественный ремонт холодильников Преимущества работы в ломбарде. Сотни видов напольного покрытия от мировых брендов Playson підкорює піски Стародавнього Єгипту з 9 щасливими фараонами Сайт Владимира Мунтяна: философия из первых уст

Публикации