Це вже другий семінар, який відновлює стародавню європейську традицію відзначення християнських свят проведенням академичних заходів. Семінари загального напрямку Public Theology организовані Науково-дослідницьким та освітнім Центром імені Георгія Флоровського ОНУ імені І.І.Мечнікова спільно з Ресурсно-дослідницьким центром Євро-Азіатської акредитаційної асоціації.
Перший семінар цього циклу відбувся під час святкування Різдва. 26 грудня 2017 року, святкуючи Різдво з Європою, та 7 січня 2018 року, святкуючи Різдво за юліанським календарем, пройшов захід присвячений темі “Таємниця втілення Слова у християнській традиції”.
На пасхальному семінарі 13 квітня спікерами семінару були доктор філософських наук, професор Інна Голубович та кандидат філософських наук, доцент Сергій Санніков.
Сергій Санніков представив доповідь на тему “Великдень мовою доксології. Йоан Золотоустий та Матс Розенгрен”. Доповідь показувала з точки зору неориторики обмеженість традиційної епістимології та пропонувала розповідати про трансцендентні та феноменологічні явища мовою доксології.
На прикладі "Огласительного слова" Йоана Золотоустого була продемонстрована епістемологічна сила риторики, яка аргументує.
Другий доповідач зупинився на протилежній щодо доксології мові аналітичної філософії. На прикладі доказів воскресіння, які надає Річард Суінбьорн, було доведено, що з точки зору епістемології, яку пропанує Суінбьорн, воскресіння Христа має дуже велику ймовірність, майже 97%. Цю доповідь зробив Федір Стрижачук і вона мала назву “Великдень мовою теології. Докази воскресіння по Річарду Суінбьорну”.
Дослідниця Інна Голубович додала історіко-біографічний погляд на воскресіння очима представників «Паризької школи» православного богослов’я – Володимира Ільїна, а також о. Георгія Флоровського. Головну увагу вона приділила коментару В. Ільїна на літургійні тексти та його відповіді на "християнство без воскресіння" Л.Толстого. Її доповідь мала назву “Великдень мовою православних богословів «Паризької школи»: Георгій Флоровський та Володимир Ільїн”.
Пасхальний семінар пройшов у жвавій діалогічній формі академічного спілкування різних християнських традицій та богословських дискурсів.