Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій

08.02.2018 13:34 54

Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій

Японська компанія Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій – християнства, ісламу, юдаїзму та буддизму.

Як повідомляє Islam-today з посиланням на «Ансар», персонажі нового відеоролика – священик, імам, рабин і буддійський монах – поспішають на так званий Супербоул – фінальний матч за звання чемпіона Національної футбольної ліги, який у США є чи не головною спортивною подією року.

Спочатку за кермо пікапа Toyota Tundra сідає рабин. Він під'їжджає до церкви, звідки забирає священика.

Потім вони їдуть до мечеті, звідки забирають імама і, нарешті, до них підсідає буддійський чернець.

Примітно, що ролик не всім припав до душі. Так, представники індуїстського духовенства Індії образились, що в ролику немає їх представника.

Ссылка на первоисточник: https://risu.org.ua/ua/index/all_news/world_news/70024/

Почему принтер плохо печатает после заправки картриджа? Aviator oyununun aldadılması mümkündürmü? Dürüst təhlil və faktlar Запчасти для мотоблоков: секреты долговечной работы Aviator ойынында тәуекелдерді азайтып, пайдаңызды қалай арттыруға болады? Похоронное агентство "Траур": Полный комплекс ритуальных услуг по европейским стандартам

Публикации