Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій

08.02.2018 13:34 54

Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій

Японська компанія Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій – християнства, ісламу, юдаїзму та буддизму.

Як повідомляє Islam-today з посиланням на «Ансар», персонажі нового відеоролика – священик, імам, рабин і буддійський монах – поспішають на так званий Супербоул – фінальний матч за звання чемпіона Національної футбольної ліги, який у США є чи не головною спортивною подією року.

Спочатку за кермо пікапа Toyota Tundra сідає рабин. Він під'їжджає до церкви, звідки забирає священика.

Потім вони їдуть до мечеті, звідки забирають імама і, нарешті, до них підсідає буддійський чернець.

Примітно, що ролик не всім припав до душі. Так, представники індуїстського духовенства Індії образились, що в ролику немає їх представника.

Ссылка на первоисточник: https://risu.org.ua/ua/index/all_news/world_news/70024/

Следующая новость
Предыдущая новость

Реализация проектов на основе социального бизнеса Играть на лучшие игральных слотах на сайте игрового клуба Cyberpunc Тысячи люстр на одном сайте Священики УПЦ відвідали полонених українських військових Тренажеры для повсеместного использования

Публикации