"Інформація на картах Гугл додається користувачами. Кожен, хто має акаунт в Гуглі (наприклад, пошту Gmail, або телефон на Android), є таким користувачем. Гугл пропонує кожному уточнювати інформацію і додавати відсутню (нові об'єкти, фото, години роботи, залишати відгуки тощо). Люди, які це роблять, отримують статус "місцевих експертів". За пропозицією таких експертів інформація оновлюється. Крім того, Гугл дає можливість підвтердити власність компанії і тоді мати пріоритет щодо оновлення інформації по даному об'єкту", — пояснює ситуацію протоієрей Андрій Дудченко, клірик Київської єпархії УПЦ (МП), автор каналу TheWebPadre в Telegram.
"Спасо-Преображенський собор, де я служу, зареєстрований в Гуглі в категорії "Православна церква". Обрати категорію об'єкта можна тільки з тих категорій, що вже є наявні в Гугл. Не знаю, як створити нову категорію, не знайшов такої опції. Тому не зміг позначити собор як "Українська православна церква". Нещодавно було таке, що хтось виправив категорію, до якої відноситься собор, на "Російська православна церква". Повідомлення про це я отримав на ел.пошту. Було зазначено, що, якщо я не відреагую, категорію буде змінено автоматично через декілька днів.
Священик радить настоятелям церков перейнятися цим питанням, підтвердити для Гугла право власності на розташовані на мапі Гугл свої об'єкти заради того, щоб запобігти подібним ситуаціям.